The Flag Shop Reviews

4.9 Rating 8,349 Reviews
98 %
of reviewers recommend The Flag Shop
4.9
Based on 8,349 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read The Flag Shop Reviews

About The Flag Shop:

Buy flags online from our massive range of available designs or bespoke made custom flags, buy World flags, including the American, French, Italian, Australian, German, American and Canadian flag, and with a huge range of African, Asian and European designs - we stock all the flags of the world.

Visit Website

Phone:

01246297600

Email:

sales@theflagshop.co.uk

Location:

The Flag Shop Ltd111, Holme Park AvenueChesterfieldDerbyshireS41 8WU

Write Your review

Tell us how The Flag Shop made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
The material is awful
Helpful Report
Posted 1 week ago
Quite dissatisfied with the final product. The graphic is very pixellated and I would have hoped for a much crisper finish or for some form of contact requesting a better graphic!
Helpful Report
Posted 1 month ago
First time made an order with your company.Needed this flag by the 15th and you had plenty of time to send it, really can't understand the problem.Is it in the post or still at your shop?
Helpful Report
Posted 2 months ago
Payment taken, site said items were in stock but nothing ever arrived and no communication from the company to say what happened. Still waiting. Very poor.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for your review. You should have received full tracking from Parcelforce regarding shipment of your flag & pole & we also send confirmation emails regarding your order - if you have not seen any of these please check your spam/junk folder. You will also have received text messages regarding the delivery with Parcelforce. Apologies this is taking a couple of days longer than usual, this is due to delivery to Northern Ireland, but is still on schedule for delivery within the 5 working days lead time quoted on the website delivery info page. If you need any more info please email support@theflagshop.co.uk or call 01246 297600 & we will be more than happy to help.
Posted 3 months ago
Ordered a navy blue saltire and a pirate flag….mistakenly ordered wrong size in pirate flag, emailed them immediately explaining my mistake and asking them to correct it….10 days later still no reply to email, I have however received order…navy blue saltire could best be described as royal blue…won’t be using flag shop again
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Steven Thank you for your review. We changed the flag to a larger 5ft x 3ft as you requested at no extra cost to yourself. The Scotland flag is a dark blue (navy - the unofficial variant). We replied to your email to inform you of this - please check your spam/junk folder. If you need anything else please email support@theflagshop.co.uk or call 01246 297600.
Posted 3 months ago
I haven't received it yet!!!!!!!
Helpful Report
Posted 5 months ago
didn t received my order
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your review. The order was placed & dispatched 4 working days ago with a quoted lead time to Portugal of 5-10 working days. If you need to contact us please email support@theflagshop.co.uk or call 0044 1246 297600 & we will be happy to help.
Posted 5 months ago
It’s nowhere near the Latvia flag colors,very disappointed
Helpful Report
Posted 6 months ago
Yeah I ordered like 3 or 4 weeks ago spent like 85 pound and they aren't here still ???
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Zac Thank you for your email. We have tried to contact you on a number of occasions (email & phone) as your artwork is very small & very low resolution so will be very blurry & pixelated when blown up for printing in large scale. Please check your spam/junk folder if you have not seen the emails. If we still don't receive a reply we will refund your order.
Posted 8 months ago
Paid extra to have a flag delivered by the next day. It arrived Three days later with no apology and no sign of a refund on the extra money that was stolen from us for the next day delivery. If DHL cannot do the job then get another company or don't offer next day delivery We now have to spend extra money on postage to forward it to our friends as they have moved away. Poor customer service and useless delivery company that you cannot talk to. Not impressed
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Shane Thank you for your review. Please accept our aplolgies fot the delay, we can see by the tracking that the delivery was delayed by 1 day due to a delay at DPD Nottingham depot. I cannot find any record of you trying to contact us & we were not made aware of the delay so we sincerely apologise for the inconvenience caused. I will arrange for a refund of the shipping cost & if you need to discuss this further we are always here to help - call 01246 297600 or email support@theflagshop.co.uk
Posted 8 months ago
I ordered a Union Jack flag which was delivered very quickly. It was described as a "Dura Flag" a "premium quality flag". Having opened the outer wrapping, I started to question this. Two things struck me initially: a) the red seemed to me as quite bright, though I should state that I am not a very colour orientated person. b) this point made me quite angry. Considering the flag was ordered from Chesterfield, I naively considered that it was produced in Chesterfield. But NOL it was not. The inner cellophane wrapper had in bold letters "Made in China". It then took me over a day to open the inner wrapping. This I did and yet another point is raised. c) the flag feels quite flimsy, it feels quite economic. Suffice to say that I shall not be purchasing further flags from The Flag Shop and indeed, I shall endeavour to ensure that I am aware of the country of origin prior to the purchase of any product from the internet in the future. Thank you for giving me this opportunity to vent my views.
Helpful Report
Posted 10 months ago
the last order made has not yet been deliverd.my first order was deliverd without problems in about 8 days.this time a month has passed and no flags.begining to wonder if i made a mistake
Helpful Report
Posted 10 months ago
The product was a very poor quality cut unevenly and fabric cheap. It did not arrive the next day either.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thanks for your review. If you are in any way unhappy with the product please feel free to return it in a resaleable condition for a refund. The order was placed with free delivery which has a lead time of 2-5 working days (delivery took 2 days). Hope this clears up your issues, if you have any further problems please either email support@the flagshop.co.uk or call 01246 297600.
Posted 11 months ago
Web site very slow. "Add to cart" button not working.
Helpful Report
Posted 11 months ago
not reliable . Never received my order although ALL my e-commerce orders get delivered on time.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christian Thank you for your review - we are a little confused by this as the flag was only ordered 3 working days ago with an ETA to Switzerland of 5-8 working days, so the latest delivery to be on time would be next week. Tracking shows the order to be in customs clearance in Switzerland. Please can you email me at support@theflagshop.co.uk or call 0044 1246 297600 so we can resolve any issues you have. Brian Speed The Flag Shop Limited.
Posted 1 year ago
The delivery was in good time, but it lacked information. I only knew when the delivery was arriving after the attempted delivery (so no tracking or status was given). The flags are of a good quality fabric from what I can understand but there are some defects with the design on both types of flags. The Madeira flag was supposed to be blue and yellow Tri-colour but it was actually a purple and yellow Tri-colour. The Portugal flag has the right colours but the castles in the shield don't look right, and just look like a block house rather than a castle 🏰.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I made an order with the number 100052969 months ago, not only did I not get this order but even worse no one has replied to my emails!! hopefully someone will se this and do whats right by a very very unhappy client!!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Thank you for your review. I have checked our emails & can only find one email you sent today which we have responded to. Please accept our apologies for the issues with your order, this was only bought to our attention today, hopefully the email we have sent will help to resolve the issue. NB if you cannot see the email we have sent please check your spam/junk folder.
Posted 1 year ago
To date I’ve only gotten 1 email about my order and it was that they’re sorry they couldn’t do better. 0 information on my order or when I’ll get it if at all. The timeframe was supposed to be 2 weeks, and we’re into the third week.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Shaun Thank you for your review. Sorry to hear you have not been happy with the service, I have tried to contact you without success. All automatic email updates were sent to you but i'm not sure that we sent you an email saying we 'couldn't do better'. Please can you forward me this email (support@theflagshop.co.uk) so we can investigate. I have checked tracking & your flag was delivered well within the quoted lead time so hopefully all is well. If you need anything else do not hesitate to call +44 1246 297600 or email support@theflagshop.co.uk & we will be more than happy to help.
Posted 1 year ago
Ordered one flag - they delivered a completely different one! Very disappointed.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi We have tried to contact you but have not received a reply. Please can you reply to the emails sent so we can resolve your issue - we apologise for any errors made & would never intentionally sent an incorrect product.
Posted 1 year ago
The service is very poor
Helpful Report
Posted 1 year ago
The Flag Shop is rated 4.87 based on 8,349 reviews