The Flag Shop Reviews

4.9 Rating 8,520 Reviews
98 %
of reviewers recommend The Flag Shop
4.9
Based on 8,520 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read The Flag Shop Reviews

About The Flag Shop:

Buy flags online from our massive range of available designs or bespoke made custom flags, buy World flags, including the American, French, Italian, Australian, German, American and Canadian flag, and with a huge range of African, Asian and European designs - we stock all the flags of the world.

Visit Website

Phone:

01246297600

Email:

sales@theflagshop.co.uk

Location:

The Flag Shop Ltd111, Holme Park AvenueChesterfieldDerbyshireS41 8WU

Write Your review

Tell us how The Flag Shop made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
We haven't received them yet!
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Robert Thank you for your review. Tracking is showing the order as delivered 1 over a week ago - I will drop you an email so we can resolve this issue.
Posted 4 years ago
I ordered 11 flags in late 2017 (order number 100015109). Six of the flags were Oman National Flags which I intended to use as boat flags. After 2 months on my boats flag staff I noticed that the bottom strip of the flag which should be green had changed colour to blue. These flags are now unusable on my boat.
Helpful Report
Posted 4 years ago
I don't have my flag yet, so far y'all suck. We'll see if it's a quality flag or not when it gets here.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Robert, thanks for your review. The flag is scheduled to be delivered within the time frame given, I have emailed you up to date tracking details so you can see the package is now in Florida being prepared for delivery. If you need anything else drop us an email or call 0044 1246 297600.
Posted 5 years ago
Very poor quality - flag has discoloured, become frayed at the edges and started to detach from the plastic pole within days of arriving (despite not being subjected to any unusual weather conditions or high speeds whilst driving) - unlike the other car flag I have from a different supplier. Very disappointing.
Helpful Report
Posted 5 years ago
I purchased my flags in a Saturday and payed £6:50 for next day delivery and it came on Tuesday.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Thank you for your review. We do not ship at weekends or bank holidays. Delivery information is clearly explained on the at the top of the web site, in the footer and on every product page, plus in the terms & conditions which is ticked before purchase. We are sorry this was missed & were happy to pay for the return of your order & refund the full cost of your goods. If you have any suggestions as to how we can make the delivery options clearer please feel free to call us on 01246 297600 or drop us an email at support@theflagshop.co.uk
Posted 5 years ago
as you advertised the product would be with me between 2 and 5 working days .but I am still waiting after 7 days.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Thank you for your review. As we were not provided with a full address we had to contact you & wait for a reply to get further details. Please be assured that once the full address was given the goods were shipped & are still scheduled for delivery within the 2-5 working days lead time.
Posted 5 years ago
Product fine but delivery instructions insulting. I was told I had to be in all day to wait for. I don't expect accuracy to hour long slot and am or pm would have been acceptable. I am prepared to pay more for more considerate delivery options. Also Delivery unclear when ordering
Helpful Report
Posted 5 years ago
Sorry to hear you were not happy with the delivery service. Poles are an unusually long item which have to be shipped with DHL or UPS due to the size. Unfortunately neither company offer a delivery window so can deliver any time of the day. We are sorry you found the delivery options unclear - the goods were delivered sooner than you expected which we presume is a welcome surprise to customers but accept this may not always be the case. All other next day delivery items are shipped with Interlink Express who give a 1 hour delivery window or the option to have goods left in a safe place or with a neighbour.
Posted 5 years ago
Flags are ok but I had to go to GPO to collect them as no postage had been paid by you. It cost me £6.50 including handling charge. Extremely disappointing and very inconvenient over Xmas period.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Anthony. Please accept our sincere apologies regarding the problems you have had with GPO. I will drop you an email immediately so we can resolve this issue swiftly.
Posted 5 years ago
The flagpole broke on the first night which was disappointing as we needed it for a National Air Scout Camp. It will be returned for a refund once I get back home. The service you provided was excellent but less so the product.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Rodney, thank you for your review. We sincerely apologise if you received a faulty product & hope this did not cause too much inconvenience. Please can you email a photo of the faulty product to support@theflagshop.co.uk along with your order number & let us know if you would like a replacement or refund.
Posted 5 years ago
I received the wrong flag
Helpful Report
Posted 5 years ago
Sincere apologies - I have sent you an email so we can rectify the problem quickly. You can also call us on 01246 297600 where a member of the team will be more than happy to help.
Posted 5 years ago
I was very disappointed to see the coulor running out of my British Indian Ocean flag the fist day it was out due to rain. Not very good at all
Helpful Report
Posted 5 years ago
The flag was good and arrived in good time. The reason I have rated this as poor was because my personal information (mobile phone number & email address) was needlessly disclosed on the address sticker on the parcel. This could have been easily avoided.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Stephen, please accept our apologies, the issue has now been resolved & will not happen again. We take the privacy of our customers very seriously & never share or disclose any information with third parties. The information on the parcel was for courier purposes only but will not be included in future unless requested.
Posted 6 years ago
Very disappointed when the EU flag arrived. Instead of the correct colour of royal blue, it was purple - not even near the correct colour.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Ordered 3x2 flags over the phone, received 5x3. Had to cut them down as we didn't have time to reorder. The flags themselves were OK.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Matt, I have checked the order & 5ft x 3ft flags were requested. We are more than happy to accept returns for an exchange or refund if the wrong size is ordered.
Posted 6 years ago
I was happy with the product but I paid for next day delivery and was told after my payment was taken that as I ordered after 3pm that I would not receive my order till after the weekend (ordered Thursday and received Monday)
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you for your review. The order in question was placed after the 3pm cut off time on Thursday so was shipped Friday for delivery Monday (Monday to Friday next day (order before 3pm) was selected). If Saturday delivery is required we offer this service at checkout. Delivery info is available on the product page, in the header of every page & we also sent a courtesy email in case this was missed. We are sorry to hear you were not happy with the service & appreciate all feedback & would welcome any ideas for improvements we could make so the delivery info is clearer.
Posted 6 years ago
I ordered the flag the 5`th of Juni. My order # 1000024 Today it is the 17.06.16 and the flag has not arrived. The Pride where I should use the flag are opening today. Sorry but that is not good ;( Ole Håvard Voicu-Lundvold
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you for your review. Our tracking shows delivery has been attempted but no-one was available to sign. This means the package is now being held at your local postal depot. A card should have been left when delivery was attempted – if you cannot find it the take the tracking number along with ID to collect the parcel. I will email you the tracking details now. If you need any more help let me know.
Posted 6 years ago
I am yet to receive my order When it arrives I will then consider partaking in a review of your service At present I am not impressed
Helpful Report
Posted 6 years ago
For the price of the flags i was disappointed with the quality of the flag its self.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Special small outdoor flag soon tattered and wind torn from only day time flying. vEry disappointing. This house is the SA Consul for East Anglia's house, and a smart flag is helpful. This one was not smart for more than a few days
Helpful Report
Posted 6 years ago
Ordering was easy, delivery was prompt, but the quality of the flags was vey poor indeed. I live next to a primary school and have a different flag each week for the children to identify and research. The Fleet Protection Group flag (in which I served) faded badly after only two days hoisted. The red dye ran into the white nylon halyard when there was no wind and the red stripe at the fly is now pink. Not good.
Helpful Report
Posted 6 years ago
The Flag Shop is rated 4.9 based on 8,520 reviews